سیلیس تصفیه آب, مقالات عمومی سیلیس

سیلیس تصفیه آب

سیلیس تصفیه آب

سیلیس تصفیه آب

سیلیس تصفیه آب  بهترین محصول گروه آمادای سیلیس است . این تعریف به جهت کیفیت و رضایتمندی مشتریان بیان می شود. سیلیس تصفیه آب در این فرآیند از ماسه سیلیسی به عنوان یک فیلتر موثر برای حذف ذرات آلاینده از آب استفاده می شود. مزایای ماسه سیلیس به عنوان رسانه فیلتر، مانند فیلتر پذیری خوب، کارایی، ظرفیت فیلتر بالا و همچنین دوام و تجدید آسان، آن را به یک انتخاب ایده آل در تصفیه آب در مقیاس بزرگ تبدیل می کند.

Water purification and sand filter

 

 

تصفیه آب و فیلتر شنی

سیلیس تصفیه آبسیلیس دانه بندی مخصوص تصفیه آب و فیلتر شنی

فرآیند فیلتراسیون به عنوان یکی از مهمترین و شناخته شده ترین روش در تصفیه و زلال سازی مایعات کاربرد دارد. اساس کار صافی ها، تصفیه فیزیکی با به دام انداختن ذرات معلق در لایه های بستر فیلتر می باشد. آب و یا مایعاتی که می بایست تصفیه شود، از قسمت زیرین فیلتر خارج می شود. فیلترهای شنی کاربرد موثری در تصفیه مایعات دارند و کاربرد موثری در استخرهای شنا، صنایع شیر، صنایع کاغذسازی، صنایع فولاد و فلزات، صنایع لاستیک¬سازی، تصفیه خانه های آب و فاضلاب، کلیه¬ی سیستم های حرارتی و برودتی، نیروگاه ها، پتروشیمی¬ها و پالایشگاه¬ها دارند.

 

 

کاربرد سیبیس تصفیه آب

ساده ترین نوع فیلتراسیون، عبور آب از لایه های خاک می باشد که در طبیعت به طور دایم وجود دارد. این عمل در تصفیه خانه های آب شهری و تصفیه خانه های آب صنعتی از طریق فیلترشنی صورت می پذیرد، با این تفاوت که در فیلترهای شنی به جای خاک، سیلیس وجود دارد و معولا با بهره گیری از پمپ، آب از فیلترهای شنی با فشار عبور داده می شود.

 

سیلیس تصفیه آب

سیلیس ممتاز و سیلیس درجه ۱ در تصفیه آب و فیلتراسیون

سیلیس ممتاز و سیلیس درجه یک در تصفیه آب و فاضلاب معمولا از سنگ سیلیس با خلوص بیش از ۹۹ درصد استفاده میگردد. سنگ سیلیس مورد استفاده در فیلترشنی جهت تصفیه آب به صورت دانه بندی¬های ریز، متوسط و درشت استفاده می شود که این چیدمان مربوط به نوع فیلتر و پروژه تصفیه آب متفاوت می باشد.

 

 

سیلیس دانه بندی

تولید سیلیس دانه بندی در انواع سایزهای ریز، متوسط، درشت مخصوص فیلترهای شنی جهت تصفیه آب استخرهای شنا، تصفیه خانه های صنعتی، تصفیه خانه های دولتی، پارک های آبی و غیره انجام می¬گیرد، سیلیس تصفیه آب استخر در سایزهای متنوع و کیفیت عالی و تولید سیلیس فیلترشنی در بسته بندی های کیسه های کوچک و بزرگ قابل عرضه می باشد.

 

 

سیلیس تصفیه آبسیلیس در تصفیه آب چه کاربردهایی دارد؟

این ماده به طور گسترده در تصفیه آب به عنوان یک محیط دانه ای در بستر عمیق به عنوان ماسه کوارتز (یا ماسه سیلیسی) برای حفظ ذرات معلق به شکل کلوئیدی استفاده می شود. از آنجایی که حلالیت کوارتز در آب بسیار کم است (۱.۲ میلی گرم در لیتر)، به طوری که نامحلول در نظر گرفته می شود.

 

 

آیا نوشیدن آب با سیلیس در آن بی خطر است؟

بر اساس داده های تجزیه و تحلیل شده برای آب Longview، هیچ اثر نامطلوبی بر سلامتی از سیلیس انتظار نمی رود، حتی در حداکثر غلظت اندازه گیری شده. حداکثر غلظت سیلیس در آب معادل ۹.۲ میلی گرم سیلیس در هر ۱۰۰ گرم (حدود ۳.۵ اونس) آب است که کمتر از مقدار موجود در میوه های خشک و غلات صبحانه است.

 

سیلیس تصفیه آب

فیلتر شنی در تصفیه آب چیست؟

فیلترهای شنی به طور گسترده ای در تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند و مواد معلق را با مکانیزم کاملا متفاوت حذف می کنند. به جای عبور آب از روزنه‌های کوچکی که ذرات نمی‌توانند از آن عبور کنند، از بستری از فیلتر که معمولاً ۰.۷۵ میلی‌متر شن و ۷۵۰ میلی‌متر عمق دارد، عبور می‌کند.

 

 

آیا می توان از فیلتر شنی برای آب آشامیدنی استفاده کرد؟

شن و ماسه در انواع سیستم های تصفیه زیر استفاده می شود: تصفیه فاضلاب (سپتیک یا شهری) کاربردهای تجاری و صنعتی. تصفیه آب آشامیدنی

 

 

چگونه آب را با فیلتر شنی فیلتر کنیم؟

ابزارها و راهنماها: یک فیلتر آب شنی بسازید – مطمئن شوید که شن و ماسه همیشه تا بالای سطح شیر آب پوشیده شده باشد. فیلتر را روزانه پر کنید و آب را فقط در مقادیر کم خارج کنید. اگر سطح آب از سطح شیر پایین بیاید، فیلتر باید تمیز و دوباره پر شود. پس از چند روز استفاده، یک لایه سبز رنگ در بالای ماسه رشد می کند.

 

 

چگونه ماسه و آب را با استفاده از فیلتراسیون جدا می کنید؟

در اینجا از فیلتر برای جداسازی ماسه و آب استفاده می شود. مخلوط ماسه و آب را داخل قیف صافی می ریزند که با کاغذ صافی پوشانده شده است. آب می تواند از کاغذ عبور کند تا در لیوان جمع شود. ذرات ماسه نمی توانند از کاغذ صافی عبور کرده و در قیف فیلتر جمع شوند.

 

 

آیا ماسه به تصفیه آب کمک می کند؟

فیلتر شنی چگونه کار می کند؟ | فیلتر شنی یا فیلتر آب شنی از ماسه برای فیلتر کردن آب استفاده می کند. آبی که باید تصفیه شود به آرامی از طریق شن و ماسه فیلتر شنی فرو می‌رود و ذرات کثیفی آب را در منافذ ریز ماسه باقی می‌گذارد.

 

بسته بندی محصولات:

کلیه ی محصولات تولیدی در بسته بندی ۳۰-۴۰-۵۰ کیلیویی و یا در بسته بندی جامبو ۱و ۵/۱ تنی عرض می شود .

 

اطلاعات تماس:

 

لینک تعاملی ما  |  قیمت سیلیس و آنتراسیت  |  دریافت مشاوره 

5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *